W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 02:10:18 MET DST

Ta wiadomość to jest moje spostrzeżenie i ostrzegam innych klientów na
sprzęt sprzdawany w tej firmie jakiegoś dziwnego producenta.
Kupiłem pod koniec grudnia monitor był we wszystkich folderach rekalmowany
monitor "Fujitsu" 19' za 1590zl.Monitor ma normę TCO 99 czyli za tą kase
monitor 19 z takimi parametrami.
Gdy go przywiozłem nagle się rozczarowałem gdy okazało się że monitor nie
jest wcale Fujitsu tylko jakiś bezfirmowy nigdzie nie ma żadnej nazwy!!
W instrukcji żadnego suportu ani strony www z info.
Dzwoniąć do serwisu Media Markt usłyszałem że te monitory to są Fujitsu
poniważ są dostarczne przez tą firmę? Ale gdzie to pisze?
Monitor od samego początku szwankował przy pracy w najwyższych trybach
odświeżania obraz tracił ostrośc nie dało się tego ustawić.
Monitor był tylko przez pierwsze 5 minut po włączeniu wyktywany jako
plug&play po restarcie kompa był wykrywany jako monitor domyślny i nie dało
się zmienić odświeżania.
Dziś po 5 miesiącach używania monitor już się prawie całkowicie pospuł obraz
jest ciemny a przy regulacji kolorów pisze że kolor zielony został
uszkodzony!
Radzę więc dokładnie zapoznać się ze sprzętem kupowanym w tej firmie nie
wiadomego producenta, jeżeli dostają partie jakiegoś towaru noname za
Tajwanu może się okazać że to straszny bubel.