Odp: W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 14:53:18 MET DST

> Kupiłem pod koniec grudnia monitor był we wszystkich folderach rekalmowany
> monitor "Fujitsu" 19' za 1590zl.Monitor ma normę TCO 99 czyli za tą kase
> monitor 19 z takimi parametrami.

Za taką cene to po prostu musiał być szmelc.
Na monitorach się nie oszczędza.

> Gdy go przywiozłem nagle się rozczarowałem gdy okazało się że monitor nie
> jest wcale Fujitsu tylko jakiś bezfirmowy nigdzie nie ma żadnej nazwy!!
> W instrukcji żadnego suportu ani strony www z info.
> Dzwoniąć do serwisu Media Markt usłyszałem że te monitory to są Fujitsu
> poniważ są dostarczne przez tą firmę? Ale gdzie to pisze?

Uruchom sobie najnowszą wersje PowerStripa i w właściwościach monitora
użyj DDC2B do automatycznego wykrycia modelu monitora poprzez Plug&Play.
Jeśli zostanie on wykryty jako jakiś model Fujitsu to można powiedzieć, że
jest to Fujitsu :-) Jeśli jednak wykryje go jako jakiegoś NoName albo nie
wykryje
go w ogóle to ja bym na Twoim miejscu skarżył tą firme.
W końcu jak kupujesz Fujitsu to ma być Fujitsu a jeśli ktoś opycha Ci
jakiś badziew innej firmy to masz prawo domagać się zwroty pieniędzy
lub wymiany sprzętu na taki jaki zamawiałeś.

> Monitor od samego początku szwankował przy pracy w najwyższych trybach
> odświeżania obraz tracił ostrośc nie dało się tego ustawić.

Uroki tanich monitorów...

> Monitor był tylko przez pierwsze 5 minut po włączeniu wyktywany jako
> plug&play po restarcie kompa był wykrywany jako monitor domyślny i nie
dało
> się zmienić odświeżania.

Skasuj całkowicie sterowniki do tego monitora i daj P&P wykryć go ponownie.
Powinno pomóc a jak nie pomoże to zmień ustawienia odświerzania np.
wspomnianym
wczesniej PowerStripem.

> Dziś po 5 miesiącach używania monitor już się prawie całkowicie pospuł
obraz
> jest ciemny a przy regulacji kolorów pisze że kolor zielony został
> uszkodzony!

Nie masz na niego gwarancji ?

> Radzę więc dokładnie zapoznać się ze sprzętem kupowanym w tej firmie nie
> wiadomego producenta, jeżeli dostają partie jakiegoś towaru noname za
> Tajwanu może się okazać że to straszny bubel.

A ja w ogóle nie polecam kupować jakiego kolwiek sprzętu w tej i podobnych
firmach.

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\