Re: W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: CENTUS (centus_at_icpnet.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 20:51:46 MET DST

Użytkownik "Barteczek" <bgrabowski_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Ta wiadomość to jest moje spostrzeżenie i ostrzegam innych klientów na
> sprzęt sprzdawany w tej firmie jakiegoś dziwnego producenta.
> Kupiłem pod koniec grudnia monitor był we wszystkich folderach rekalmowany
> monitor "Fujitsu" 19' za 1590zl.Monitor ma normę TCO 99 czyli za tą kase
> monitor 19 z takimi parametrami.

czesc
ale sie usmialem wiesz
chociaz mi ciebie zal
do dales sie nabrac cwaniakom z media

jak ci ktos powie ze dostaniesz niby mercedesa za 20.000 PLN
to polecisz i kupisz ?
nie pomyslisz ze skoro prawdziwy kosztuje 10x tyle to cos w tym jest

a co do monitora

sam mam 19'' IIyama VMP 450
dalem za niego prawie 3.000 PLN

i monitor jest klasa