Re: W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 23:29:09 MET DST

Dnia Thu, 11 May 2000 02:10:18 +0200, Barteczek napisał(a):
>Ta wiadomość to jest moje spostrzeżenie i ostrzegam innych klientów na
>sprzęt sprzdawany w tej firmie jakiegoś dziwnego producenta.
>Kupiłem pod koniec grudnia monitor był we wszystkich folderach rekalmowany
>monitor "Fujitsu" 19' za 1590zl.Monitor ma normę TCO 99 czyli za tą kase
>monitor 19 z takimi parametrami.

Wiesz co... jak się kupuje za takie pieniądze monitor 19", to naprawdę można
mieć pretensje tylko do siebie. Jak już koniecznie chcesz kupić taki szmelc,
to najpierw w sklepie przetestuj dokładnie dany egzemplarz, najlepiej z taką
samą kartą jak Twoja.

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |