Re: Jaka klawiatura jest odporna na zabrudzenie?

Autor: Tomga (tomga2_at_onet.com.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 01:36:32 MET DST

 Sławomir Kulesza wrote:

> Czesc!
> A moze owinac ja folia, wiesz, taka, w jaka pakuje sie zarcie - jest
miekka i
> jakas taka 'samoprzylepna'. Jeden moj znajomy co to ma fiola na punkcie
> czystosci sprzetu grajacego w ten sposob zabezpiecza swoje piloty.

Pomysl z folia nie jest zly, przypomnialem sobie ze widzialem gumowe
nakladki na klawiatury kas fiskalnych, moze jest cos takiego na
komputerowe. Jakis czas temu byli u mnie z serwisu kas fiskalnych, uzywali
do czyszczenia sprzetu malej sprezareczki, musze sprobowac czy nie
sprawdzi sie tez do przedmuchiwania klawiatury i reszty sprzetu, powietrze
w sprayu i inne badziewia troche kosztuja, tak ze po roku zakup sprezarki
powinien sie zwrocic.

Tomek