Re: Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Błażej Cieliński (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 19:16:15 MET DST


> OpenGL umiera? Wątpię... Sam ostatnio zacząłem w nim programować i uważam,
> że jest o wiele bardziej przejrzysty od DirectX. DirectX jest bliżej
sprzętu
> i dlatego może być wydajniejszy, ale jego zasadniczą wadą jest
> nieprzenośność.
Skoro jest przejrzystszy, to dlaczego wiekszosc pisze pod DX, a nie pod
OpenGL?

> A Glide jest biblioteką niskopoziomową do obsługi konkretnego chipsetu -
> nigdy nie było w planach obsługiwanie Glide przez karty nie pochodzące od
> 3Dfx. W momencie gdy na rynek wszedł pierwszy chipset 3Dfx Voodoo,
>DirectX
> był jeszcze w powijakach i zaniżał wydajność. Pamiętaj, że w tych czasach
> DOS jeszcze żył i miał się całkiem dobrze, a DirectX pod DOS nie
> uświadczysz.

Ale OpenGL byl pod DOS-em, nieprawdaz? A jednak nie byl takim standardem,
zeby 3Dfx uznal za stosowne sie do niego zastosowac.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:05:38 MET DST