Re: Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Jarek (jarek_at_nautilus.com.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 22:55:47 MET DST


"Błażej Cieliński" <blazej7_at_poczta.onet.pl> wrote in message
news:390f0e43$1_at_news.vogel.pl...

> Ale OpenGL byl pod DOS-em, nieprawdaz? A jednak nie byl takim standardem,
> zeby 3Dfx uznal za stosowne sie do niego zastosowac.

to czy 3dfx uznal za stosowne obslugiwac opengl nie ma tu nic do znaczenia.
dlatego ze po prostu pierwsze chipsety 3dfx byly zdecydowanie za cienkie do
tego. voodoo obdlugiwal sprzetowo jedynie bardzo malenki wycinek tego co
zaklada opengl, wiec zrobili wlasne api (glide) ktore lepiej pasuje do ich
chipsetu.
poza tym nie oszukujmy sie: opengl nie jest standardem opracowanym dla gierek
i nie koniecznie musi sie na tym polu sprawdzic. natomiast doskonale sprawdza
sie tam, do czego zostal zaprojektowany czyli profesjonalna grafika 3d.

--
Jarek Dukat    _JaR_    ICQ 14863536
MAX FAQ, Tips&Tricks, Tutorials, Links, Gallery:
http://www.nautilus.com.pl/jarek
--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:05:50 MET DST