Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Tomasz Kopacz (tkopacz_at_no-spam.idg.com.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 20:33:14 MET DST


On Tue, 2 May 2000 19:16:15 +0200, "Błażej Cieliński"
<blazej7_at_poczta.onet.pl> wrote:

>> OpenGL umiera? Wątpię... Sam ostatnio zacząłem w nim programować i uważam,
>> że jest o wiele bardziej przejrzysty od DirectX. DirectX jest bliżej
>sprzętu
>> i dlatego może być wydajniejszy, ale jego zasadniczą wadą jest
>> nieprzenośność.
>Skoro jest przejrzystszy, to dlaczego wiekszosc pisze pod DX, a nie pod
>OpenGL?
???
Niewiele (wiem o jednej) aplikacji CAD/CAM korzystającej z Direct3D +
DirectDraw

--
Pozdrawiam, 
Tomasz Kopacz
tkopacz_at_idg.com.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:05:38 MET DST