KTO SIE ZNA (PAMIETA ) XTka?

Autor: umpacha (umpacha_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 08:32:25 MET DST

Mam Komputer Amstrad z 1986 r. 512kb Ram 2*360 FDD 5calowe 8Mhz
chodzi mi na nim DOS 6.22 a wiec jest to XT (niektorzy mowia, ze to nie
PECET)
na plycie glownej (AMSTRADA) byly wolne banki na pamiec (18 sztuk)
udalo mi sie zalatwic ta pamiec i dolozyc.
Jak patrzalem w programie CONFIG predkosc komputera pokazalo mi na 244% XT a
wiec kawal maszyny.

PYTANIA:

1. Jak wejsc do SETAPu zeby zmienic np floopa, dysk.... czy jest to mozliwe,
     jezeli tak jak kombinacja klawiszy
2. Czy jak dolozylem ta pamiec to teraz na plycie mam cos zmienic jakies
zworki czy cos
    bo nadal mam 512kB RAM

Ciekawostka: Komputer ten jest odporny na rok 2000 (czterocyfrowa data)

Jezli ma ktos jakis opis plyty XT, plik, URL prosze o informacje

pozdrawiam ALEKSANDER GÓRAL