Re: KTO SIE ZNA (PAMIETA ) XTka?

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 02:53:01 MET DST

Hello umpacha!

02 Jul 99 14:51, umpacha -> do All:

 u> zasilanie biosa 4 paluszki r6 na zewnatrz obudowy
 u> mial wlasny system - ja go nie mam mowie tylko ze DOS chodzi 6.22 bo
 u> nie mam innego teraz mam juz 5,0 i 4,1 (DOS) czekam na starsze.

Jak chodzi z MSdosem 6.x, to OK, ale im starsza wersje znajdziesz (moze byc
2.20) -tym lepiej, bo mniej miejsca zajmuje w pamieci.
Mozesz odpalac IBMDOS, MSDOS i rozne wersje Free-Dos.

 u> Czy bedzie on obslugiwal dysk twardy skoro nie mozna wejs do setup'a

Sprobuj wejsc do setup-CMOS programami CHECKIT, Q&A, PCPROBE
Szukaj starych wersji tych programow.
Dysk twardy mozesz podlaczyc jak masz _kontroler ze zlaczem_ na plycie (w co
watpie) lub slot 8-bit na kontroler MFM. Kontroler MFM trzeba wtedy zdobyc
oddzielnie.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.