Re: KTO SIE ZNA (PAMIETA ) XTka?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 20:39:32 MET DST

> Mam Komputer Amstrad z 1986 r. 512kb Ram 2*360 FDD 5calowe 8Mhz
> chodzi mi na nim DOS 6.22 a wiec jest to XT (niektorzy mowia, ze to nie
> PECET)
> na plycie glownej (AMSTRADA) byly wolne banki na pamiec (18 sztuk)
> udalo mi sie zalatwic ta pamiec i dolozyc.
> Jak patrzalem w programie CONFIG predkosc komputera pokazalo mi na 244%
> XT a
> wiec kawal maszyny.

Jest to konstrukcja pecetopodobna, o nazwie AMSTRAD PC1512 , z jedna lub
dwoma stacjami 360 kb, z dyskiem twardym MFM 20 MB.Chodzi na tym jakas
odmiana DOS 3.0.

> PYTANIA:

> 1. Jak wejsc do SETAPu zeby zmienic np floopa, dysk.... czy jest to
> mozliwe,
> jezeli tak jak kombinacja klawiszy

Uruchomic program zdaje sie z 2 dyskietki utils. Jezeli nie masz tych
dyskietek, to nic nie zrobisz. Zreszta nie bardzo mozna mu w obecnym czasie
znalezc jakies zastosowanie - nawet wiatraczka nie ma.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 604 324801