Recenzje CHIPa, by³o: Skanery Agfy

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 22:26:29 MET DST

>Jako¶æ jest dobra, 1236 wy¿sza, ale w tej samej grupie cenowej s±
>skanery, których jako¶æ oceni³em wy¿ej.
Uwa¿am Agfê 1236 za skaner entry-level, ale ciekawi mnie, jakie to
inne skanery uzyska³y lepsze noty.
Poniewa¿ pisze ta opiniê osoba z redakcji CHIPa, mam powa¿ne
w±tpliwo¶ci co do rzetelno¶ci oceny.
I dziwne przeczucie, ¿e lepsz± ocenê dostanie ch³am, którego
dystrybutor jednak wykupi³ reklamê w pi¶mie.
Ci, którzy kupuj± CHIPa ju¿ jaki¶ czas, pamiêtaj±, ¿e mia³ on ju¿ parê
"wpadek" z ocenami sprzêtu.
Powinienem tu oczywi¶cie przytoczyæ konkretne przypadki, jednak w tej
chwili pamiêtam tylko, ¿e takie by³y.
Mo¿e inni czytelnicy siêgn± do archiwów i wska¿± dok³adnie.
A chyba nie tak dawno jeden z redaktorów t³umaczy³ siê we wstêpniaku,
jak to niby nie s± wstanie uchroniæ siê przed "nierzetelno¶ci±" firm
;-)))
Na wiele byæ mo¿e dobrych i rzetelnych testów mnie jednak utkwi³y w
pamiêci te niedoci±gniêcia. Jako¶ ju¿ tak jest, ¿e smród zostaje d³ugo
:-(

P.s.
Nie jestem pracownikiem Agfy ani sprzedawc± komputerów.

Pozdrawiam

--
Janusz - Vahanara