Re: Recenzje CHIPa, było: Skanery Agfy

Autor: Raku (raku_at_kki.net.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 12:32:38 MET DST

Co do Chipa to mam takie malutkie spostrzeżenie.

Ostatnio z nudów sięgnąłem po gazetę Chip z roku 1997, miesiące styczeń,
luty oraz lipiec.
Jakie oni wtedy głupoty pisali (ci redaktorzy oczywiście). Całe tuziny
chybionych proroctw i głupich komentarzy aż szczypie dzisiaj w oczy.
Przykład proszę bardzo: wróżyli bardzo szybki koniec płyt Socket7 w zwiazku
z brakiem możliwości rozbudowy o AGP (wypowiedź redaktora).
Nasua się odpowiedź: mógł nie wiedzieć - ale ja mam gotową odpowiedź to po
co pisze, chyba że jest to oczywiste naciąganie ewentualnego klienta na PII
i Sliot 1 (ach te ceny pierwszych PII 350 coś ok 1700+płyta).

Mam więc prośbę do szanownych redaktorów: zastanówcie się co piszecie po już
za rok można będzie mieć z was niezły ubaw.

P.S.
Zachęcam do lektury.

 http://www.kki.net.pl/moto/
 Raku