Re: Jak odtworzyc BIOS na ABIT BH6?

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 13:53:11 MET DST

Marcus napisał(a) w wiadomości: ...
>Sprzet: A-Bit BH6 v1.0.
>Przeprowadziłem wczoraj operację na BIOS'ie (wyciagniecie dobrego i
wlozenie
>tego po CIHu "na goraco"), ale nie daje się zaprogramować.
>Niby wszystko jest "ok", ale przy próbie programowania (awdflash, wersja JJ
>BIOSu) jest długie piiiiiiiiiiiiiiiiiiii, i koniec - ERROR.

1.Wyzeruj CMOS-em stara kosc-pewnie juz tam nic nie ma ale kto to wie?:)
2.JJ-masz z sieci?Ja na tej wersji wylozylem swoja plyte(moze tylko
ja)Sprobuj z HN(rozni sie od JJ tylko tym ze nie posiada nazwy PIII i
Celeron 370-ale je oczywiscie obsluguje-mnoznik do 8)Najnowsza wersja to
KG-jezeli bawisz sie z nagrywaniem biosu to czemu nie ta?
3.Masz wlasciwy AWDFLASH? Ostatni to 7.05 ale powinien wystarczyc 6.6
4.Wprowadziles paremetry opisane na stronie upgradu biosu Abita BH6?
5.Robisz to z dyskietki tylko z podst.plikami systemowymi?-pytam tak na
wszelki wypadek:)
6.Co do dysku-jezeli odtwarzanie danych to Tiramisu, jezeli zakladanie
partycji od nowa to fdisk

Pozdrawiam:
                        rentier_at_kki.net.pl