Re: Wymiana kompa - mało kasy - dużo zmian

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 22:21:36 MET DST

> -z riva i mvp3 bywa roznie , mase gier czepia sie TNT

Tu się cały czas trąbi, że jak na razie strowniki Rivy TnT wogule nie
obsługują
3DNow a Ty polecasz właśnie TnT do K6-2 ?

> -i740 i voodoo2 12MB dosc dobry zestaw ale nie znam aktual. cen i740 8MB
> ok.175 brutto a voodoo?

V2 to wydatek rzędu 350-400zł.
Ale nie warto pchac się w tanie przegrzewające się karty.

> UWAGA : jesli nie chcesz rewelacji tylko grania bez skakania to wystarcza
> sam i740 tylko dobrej marki 8MB

He He :-)
"Grania bez skakania" dobre :-)))
Prędkość na poziomie V1 a Ty mówisz, że nie będzie skakania ?

> -mozesz, mozesz takze dimm nie setki

Strata pieniędzy.
Warto dodać kilkadziesiąt złotych i mieć już PC100.

>, mozesz dimm setki 'inwestycja na
> przyszlosc' minimum 64MB - 325 brutto

Na przyszłość to 128MB.
64MB to standard na dziś.

> /simm bardzo spowolni a mozna je jeszcze korzystnie sprzedac/

Spowolni i to bardzo.
A co do korzystnego sprzedania to za 4x16MB Simm można wziąść jakieś 180zł
:-)

> -ok 100PLN/calosc

Za te DIMM'y to jak 70zł weźnie to niech sprzedaje bo za jakiś czas nikt
tego nie kupi.

> - lg24x ale to juz przekracza Twoj limit kasy... stare CD-ROM mozna
> latwo wyczyscic

A ja polecam jakiegoś wolniejszego ale Teac'a (16 albo 24x).
Kupisz jakąś tanioche i za dwa tygodnie będziesz musiał wymieńiac bo
albo padnie albo będzie co drógą płytke czytać.

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\