Re: Recenzje CHIPa, by³o: Skanery Agfy

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 16:29:40 MET DST

Janusz - Vahanara napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<3rzX2.29469$811.550252_at_news.tpnet.pl>...

>I dziwne przeczucie, ¿e lepsz± ocenê dostanie ch³am, którego
>dystrybutor jednak wykupi³ reklamê w pi¶mie.

Szczerze mówi±c zastanawiaj±ce s± relacje pomiêdzy wielko¶ci±
og³oszenia a ilo¶ci± superlatyw w testach...

>Ci, którzy kupuj± CHIPa ju¿ jaki¶ czas, pamiêtaj±, ¿e mia³ on ju¿ parê
>"wpadek" z ocenami sprzêtu.

Taa... szczególnie t± w której panowie miast sprostowania zamie¶cili
informacjê o tym jak nie³adnie kto¶ siê na ich temat na grupach dyskusyjnych
wypowiada...
No có¿ p³ac±c wymaga siê jako¶ci ja z tej w±tpliwej dawno zrezygnowa³em.

>A chyba nie tak dawno jeden z redaktorów t³umaczy³ siê we wstêpniaku,
>jak to niby nie s± wstanie uchroniæ siê przed "nierzetelno¶ci±" firm
>;-)))

He he no rzeczywi¶cie :)))
Je¿eli drukarka jest niepopularna, nie ma do niej materia³ów
eksploatacyjnych
i jej jedynym dystrybutorem w Polsce jest firma, której udzia³y w rynku
drukarek
s± ni¿sze od 1%, uzyskuje najwy¿sze noty za ca³okszta³t i wzbudza jêki
zachwytów
w³a¶cicieli ponoæ najwiêkszego laboratorium testowego, to rzeczywi¶cie
dostawca
jest nierzetelny ;)))))).
Jak móg³ pomin±æ tak± informacjê, ¿e tego sprzêtu nigdzie nie ma?
Fakt, ¿e w tym samym numerze zamie¶ci³ 16 stronicowa reklamê wydaje siê byæ
bez
znaczenia. Ja bym raczej nie ³±czy³ tych faktów ;))))))))))))))))))

>Na wiele byæ mo¿e dobrych i rzetelnych testów mnie jednak utkwi³y w
>pamiêci te niedoci±gniêcia. Jako¶ ju¿ tak jest, ¿e smród zostaje d³ugo

Moim zdaniem takich testów w gazecie "C" nigdy nie przeprowadzono.
(ocena subiektywna) Test sprzêtu to nie tylko pod³±czenie kilku kabelków
i odpalenie benchmarka, to równie¿ w³a¶ciwe umiejscowienie w danej klasie
sprzêtu w oparciu o materia³y dostarczone przez producenta/dystrybutora,
rzetelna informacja o produkcie powi±zana z testem w³asnym, oraz informacje
o supporcie, kosztach eksploatacji, dostêpno¶ci na rynku materia³ów
eksploatacyjnych, mo¿liwo¶ci rozbudowy itp., itd.

    Chester EM