Re: Karty sieciowe - czemu nie widze swojego i innych komputerow pod Windows 95?

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 23:28:14 MET

On Thu, 26 Nov 1998 18:38:19 GMT, pablos_at_netpol.pl (Pawel Szczecinski)
wrote:

>Witam!
>
>Mam pewien problem z karta sieciowa (Realtek model 8029 PCI). Program
>testowy spokojnie dogaduje sie z innymi komputerami, wszystkie testy
>przechodza pomyslnie. Niestety. Sprawa ma sie traaagicznie w Windows
>95. Wszystko zainstalowalem wedlug instrukcji napisanych w Chipie
>10/98...
>
>Problem polega na tym, ze w "Otoczeniu sieciowym" nie widze swojego
>komputera (jest tylko "Cala Siec", a gdy wcisne to to pokazuje, ze sa
>problemy z siecia)! Dopiero w Znajdz -> Komputer, gdy wpisze nazwe
> [...]

Mam taka sama karte i pod 95 chodzila wysmienicie. Teraz mam problem z
win98 i plyta via (jest o tym napisane na stronie realteka). Moge ci
przeslac drivery pod dosa to sobie wszystko sprawdzisz. Jak chcesz to
wal na priva. Mam najnowsza wersje z sieci.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: