Karty sieciowe - czemu nie widze swojego i innych komputerow... ciag dalszy

Autor: Pawel Szczecinski (pablos_at_netpol.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 14:22:03 MET

Witam ponownie!

Nadal nie moge sobie poradzic...

Najpierw odpowiem na zalecenia grupowiczow:

1. Karty zmienialem. Zdobylem nawet stara karte ISA Compex. Tez nie
dziala

2. Kable sa podlaczone OK. W programie setup.exe pod dosem dane
przesylane sa miedzy komputerami prawidlowo.

3. Problem karty i jej driverow odpada, bo jak wspomnialem,
instalowalem karte ISA Compex. Pod windows'em chodzila jako "Zgodna z
NE2000" i nadal to samo.

4. Windows 95 przeinstalowywalem. Wszystko instalowane bylo "na
czysto". Tez nie pomoglo...

5. Probowalem instalowac sterownik "Zgodny z NE2000", ale nie dziala.
Na poczatku kaze mi sam wybrac ustawienia dla karty i pozniej i tak
nie dziala (wykrzyknik w Menedzerze Urzadzen)

6. U kumpla jest identyczna sytuacja (tez karta Realtek)

7. Udostepnilem dysk twardy tylko do odczytu. Tez nie dziala.

Nie wiem czy mam racje (jestem zielony jesli chodzi o sieci), ale
sprawa chyba nie lezy po stronie kabla czy kart. Mnie sie wydaje, ze
nawet jak kabel jest nie podlaczony to w "Otoczeniu siecowym" swoj
komputer powinienem widziec zawsze. Problem w tym, ze moj komputer
pokazuje sie dopiero w Znajdz -> Komputer i stamtad widze udostepnione
dyski. Popstrykam tak kilka razy i... w "Otoczeniu sieciowym" widac
moj komputer.

Czekam na dalsze propozycje...

Pozdrawiam,
Pawel