Re: CD-ROM Creative'a?

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 23:28:28 MET

Artur Kamiński napisał(a) w wiadomoœci: <365a752e.0_at_news.vogel.pl>...
|Tez mam Infra 48oo - od tygodnia
|Dodalbym, ze obecnie nie mam juz problemów z praca CD-ROM w róznych
|konfiguracjach Master-Slave na tym samym kontrolerze z HDD.
|Mialem Panasonic'a x8 który powodowal ze i Linux i Solaris odmawialy
mi
|posluszenstwa przy próbie jednoczesnej pracy CD-ROM i HDD.

A co z tym bajeranckim pilocikiem? Gdzies slyszalem plotke(?), ze z
odpowiednim oprogramowaniem, mozna tym pilocikiem sterowac nie tylko
praca CD-ROMu (odtwarzaniem plyt), ale i innymi funkcjami kompa (np.
emulacja myszki, czy chocby klawiatury numerycznej). Czy to prawda,
czy bujda?

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+