Re: Karty sieciowe - czemu nie widze swojego i innych komputerow pod Windows 95?

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Fri 27 Nov 1998 - 11:08:27 MET

 Dopiero w Znajdz -> Komputer, gdy wpisze nazwe

wpisz na obu komputerach jednakowy zestaw użytkowników.
po różnych ustawieniach , w rejestrach pozostają śmieci , idealne
jest instalowanie od początku W95, a zastępczo: usunąc z sieci w
panelu sterowania wszystkie sterowniki a następnie karty ( nie dial
up)uruchomic ponownie komputer , zalozyć nowy profil sprzętowy
przez kopiowanie aktualnego, ustawic jakis program do instalacj
upgr. np sterowników co zmusi W95 do reinstalacji sprzętu .
Uruchomic ponownie z nowym profilem sprzętowym. Teraz mozna
instalować sterowniki do karty najlepiej z najnowszego setupu
producenta karty. zamknąć system , usunąć profil poprzedni
zamknąć system, w sieci z panelu sterowania zainstalowac kartę
zainstalować protokoły zainstalowac klienta juz teraz jesli
wszystko poszło dobrze powiny pojawic się w sieci podłączone
komputery( oczywiście muszą komputery przydzielić dla sieci
swoje zasoby )

to W95- automat bez dzwnigni recznego sterowania, cos jak
automatyczny samochod bez kierownicy

                                                        apix

--
                              Wydawnictwo Infor