Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 22:04:27 MET

Witam!

Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK <jozef_at_kki.net.pl> napisał

[...]

wiesz co... mam w domu Samsunga 500s i rzekne tyle:

mimo, iz w 1024x768 ma tylko 60 Hz jest VERY GOOD.
Ja pracuje w 800x600_at_85Hz i niech ktos powie oprocz mnie na jakim
monitorze dal rade wytrzymac ponad 12 godzin bez zmeczenia
patrzalek... acha... wazna jest tez karta graficzna. Ja uzywam Matroxa
Millenium.
Daje b. ostry i wyrazny obraz a nie jakies rozmyte wezyki... :)

MSZ Samsungi sa O.K. radze tylko aby przebrac wsrod kilku z nich
zanim sie kupi jeden - tak jest zreszta ze wszystkimi monitorami lecz
nie wszystkie sa tej miary co Samsung ( niestety... )

Kiedys mialem b. zle zdanie nt. wyrobow Samsunga... oprocz pamieci.
Teraz lubie takze monitory.

akane...

P.S. I prosze nie wciskac, ze trinitrony sa dobre.
        Sa do niczego!!! Najlepsze sa kineskopy DELTA.