Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 23:31:23 MET

"akane" <aka_at_tenchi.org> wrote:
>Ktos juz na grupie przytaczal dopuszczane przez Sony odchylki geometri
>dla Trinitron - bylo tego duzo, cos ok. 5 mm :)

   To rzeczywiscie przegiecie. Ale - na marginesie - do Trinitrona mozna
przynajmniej przylozyc ekierke i sprawdzic, czy w ramce umieszczonej w rogu
ekranu kat jest prosty - mozna tak zrobic, bo przynajmniej w pionie ekran
jest prosty. W przypadku kineskopu bedacego wycinkiem kuli _w ogole nie da
rady przylozyc ekierki_ w celu sprawdzenia geometrii!

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''