Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 01:00:56 MET

On Mon, 23 Nov 1998 21:04:27 GMT, "akane" <aka_at_tenchi.org> wrote:

>Witam!
>
>wiesz co... mam w domu Samsunga 500s i rzekne tyle:
>
>mimo, iz w 1024x768 ma tylko 60 Hz jest VERY GOOD.
tak, ale akurat mi zalezy na tym 1024 .... a dla 60Hz robienie
czegokolwiek jest niemozliwe ...

>Ja pracuje w 800x600_at_85Hz i niech ktos powie oprocz mnie na jakim
>monitorze dal rade wytrzymac ponad 12 godzin bez zmeczenia
>patrzalek...
oczywiscie ze sie nie da ... ale 4 - 5 godzin (z przerwami) powinno
sie dac, a na tym Panasonicu nie dalo sie nawet 2 godzin ...

> acha... wazna jest tez karta graficzna. Ja uzywam Matroxa
>Millenium.
Oczywiscie ... ja mam verite v1000, zadna rewelacja, ale w 1024x768
daje 85 Hz ... obraz na 14 calowym zlomie jest ostry ...

>MSZ Samsungi sa O.K. radze tylko aby przebrac wsrod kilku z nich
>zanim sie kupi jeden - tak jest zreszta ze wszystkimi monitorami lecz
>nie wszystkie sa tej miary co Samsung ( niestety... )
Akurat w tym sklepie gdzie kupilem, jest tylko jeden samsung 500b, a
dostawa bedzie nie wiadomo kiedy .... po prostu wiecej tam nic nie
kupie ... akurat ten jeden 500b jest w miare OK, tylko cos gorna
krawedz obrazu jest lekko zakrzywiona ... ale moze jakos przezyje, a
jak nie to bede wymienial do bolu ...

>Kiedys mialem b. zle zdanie nt. wyrobow Samsunga... oprocz pamieci.
>Teraz lubie takze monitory.
Ja mialem przykre doswiadczanie ze sprzetem audio-video tej firmy,
monitor mam nadzieje bedzie OK ....

>P.S. I prosze nie wciskac, ze trinitrony sa dobre.
> Sa do niczego!!! Najlepsze sa kineskopy DELTA.
Trinitron nie ... ale CromaClear jest super ;)))
a moze to jest to samo co Delta ???
akurat w takich szczegolach sie nie orientuje ... ;))

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/