Re: BANSHEE??

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 22:07:41 MET

>Czemu, jak przeczytałem "S3 ..." to pomyślałem "fachman"?;)))

hehe .... też mi się tak jakoś skojarzyło ...

Apropos Savage - ostatnio wpadł mi w ręce jeden śmieszny "Titan 5000", na
razie wstrzymuję się z wygłoszeniem szerszych opinii bo aż mi się nie chce
wierzyć w to co widziałem ...
Najśmieszniejszy motyw był z napisem BIOSu karty przy starcie kompa -
zgłaszała się jako "Tatin", świadczy to pięknie o panach z Tajwanu którzy to
"sklejali". A co do sterowników - to nie prawda, że są one niedopracowane -
ich prawie nie ma ;)

Cooger

P.S. Jutro powinienem mieć w łapkach Guillemota Maxi Gamer'a Phoenix'a na
Vodoo Banshee :)))