Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 06:59:29 MET

>Po prostu grzecznie wyproszą z marketa.
>Sam to widziałem na własne oczy w Niemczech.
>A chciałbyś żeby było inaczej?
Chciałbym aby przynajmniej robiono ładne zdjęcie
i wieszano przy drzwiach. Mama z Tatą mogliby
podziwiać swojego synalka, dzieło swoich metod
wychowawczych, bo przecież przykład idzie z góry...
(Czytasz to jeszcze Marku Obermanie?)

>Współczuję ale i tak nie będę do Ciebie strzelał,
>a nawet tłuk jeśli wejdziesz do mojego ogrodu po jabłka.
Teraz tak mówisz, bo własnego ogrodu nie masz...
Inaczej gadałbyś gdybyś jabłka produkował a taki
na drzewo się pospinał i oberwał kilka najładniejszych
z czubka łamiąc przy tym gałęzie z innymi, niedojrzałymi...
A niestety tak "dba się" o nieswoje. (Moja babka miała sad...)

>Zapraszać nie zapraszam, ale i krzywdy Cię nie zrobię.
Obiecanki, cacanki...

>idiotyczne porównania
>i kretyńskie eskapady.
No, robi się coraz grzeczniej...

>Marek ma w 100% rację: idź weź tego Snickersa,
>zjedź go i się uspokój.
Wypowiadasz się w imieniu właściciela supermarketu?
Czyżbyś zaczynał budować swoją własną wersję kodeksu
karnego? Polska ma już jeden, może wystarczy go przestrzegać?

Pszemol