Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 09:13:19 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <7389bm$10j$2_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
>Chciałbym aby przynajmniej robiono ładne zdjęcie
>i wieszano przy drzwiach. Mama z Tatą mogliby
>podziwiać swojego synalka, dzieło swoich metod
>wychowawczych, bo przecież przykład idzie z góry...
>(Czytasz to jeszcze Marku Obermanie?)

Czytam, czytam i widze, ze po okresach atakow
zmieniles taktyke na mniej wredna, zeby wszsystkich
do siebie nie zniechecic, podejrzewam, ze za
jakis czas znow sie zacznie :(

Przeciez Ty jestes zwyklym pieniaczem, nikomu
ani razu na tej liscie ani na zadnej innej gdzie
usilujesz zasiac ferment, nie odpowiedziales na
pytanie zwiazane ze tematem grupy, ani razu nie
rzuciles zadnego problemu sprzetowego czy na
zwierzakach - zwierzecego.

Swego czasu napisales, ze z Twojej strony EOT
jakos nie zauwazylem, ale juz dawno dales
dowod tego, ze Twoje slowa sa nic nie warte,
chocby dlatego, ze na przestrzeni calego
watku w Twoich postach pozna znalezc
tyle sprzecznych mysli i slow, ze nie dziwi
juz nic. (Tak, ja tez napisalem EOT, ale
Ty dalej adresujesz niektore swoje wypowiedzi
publiczne do mnie, wiec trudno zebym milczal,
czyli krotko mowiac prowokujesz ruch w tym
watku)

Na 3 grupy zwiazane z przyroda napisales tez
tylko po to zeby zrobic tam burdel. Na pl.rec.zwierzaki
ANI RAZU dotad nie napisales nic o zwierzakach
a tu bach... jakis ni w piec ni w 10 post majacy
na celu wprowadzenie zamieszania i oczywiscie
pelen zwrotow WY WY WY. Nie wspomne, ze
tekst o poplamionych krwia rekach u ludzi
pijaxcych mleko to szczyt popaprania umyslowego.

W ostatnich kilku swoich postach wyraznie
zmieniles taktyke, duuzo wiecej usmieszkow
wiecej lagodnosci, zeby co? ludzie zapomniejli
jaka wredota jestes i obludnikiem? Kiedy
planujesz nastepne zamieszanie? A moze
tym razem zrobisz burdel na pl.soc.sex albo
grupach o dziennikarstwie (przeciez szuje co
raz ingeruja w czyjes zycie i KRADNA tajemnice
panstwowe - trzeba ich nauczyc, nie?)

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067