Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 16:36:18 MET

Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

>masz rację
>gdy wchodzę do dużego supermarketu jest tam tyyyle towarów
>przecież oni zarabiają ogromne sumy, nic się nie stanie, jak np.
>wezmę sobie jednego Snickersa i zjem na miejscu, prawda?

Prawda.
Nikomu nic się nie stanie bo ten Snickers którego Ty zjesz jest wkalkulowany
w straty naturalne.
Może słyszałeś o czymś takim?
I jeśli nawet przy tym złapie Cię z rękę ochrona to nie będą Tobie rąk
obcinali, odstrzeliwali czy chociażby bili, nawet Policji nie będą wołali.
Po prostu grzecznie wyproszą z marketa.
Sam to widziałem na własne oczy w Niemczech.
A chciałbyś żeby było inaczej?

>czy coś robię źle?

Tak, robisz.
Powielasz poronione pomysły które powtarzano w tej dyskusji co najmniej
kilkadziesięć razy.
Nie czytałeś? To może przeczytaj całość, a zobaczysz, że nic nowego nie
zaproponowałeś.

>to JA mam rację, bo jestem biedny,

Współczuję ale i tak nie będę do Ciebie strzelał, a nawet tłuk jeśli
wejdziesz do mojego ogrodu po jabłka.
Zapraszać nie zapraszam, ale i krzywdy Cię nie zrobię.
Boli Ci to?

>a sklep jest
>bogaty i nie chce sprzedawać tak tanio, aby było mnie stać na to wszystko
>codziennie - MAM więc prawo to ukraść... o przepraszam - wziąć, nie
używajmy
>mocnych słów - w końcu nie można porównywać czegoś takiego do prawdziwej
>kradzieży - prawda?

Tak, nie można i nikt normalny nie porownuje.
A chcesz, żeby było inaczej? Jak coś nie tak to od razu w łeb, nawet bez
wstępnego "krrr... ma..."?
W takim razie, skoro ze mną się nie zgadzasz, co mam zrobić - "ręce Ci
uciąć" czy od razu "odstrzelić".

Dla wszystkich wielbicieli "wykręcania kota ogonem" oraz przytaczania
idiotycznych porównań od razu zastrzegam:
Poprzedni akapit nie ma nic wspólnego z groźbą karalną jak i każdą inną. Po
prostu znudziło mi się odpowiadać w sposób grzeczny i wyważony na powtarzane
"w koło macieja" idiotyczne porównania i kretyńskie eskapady.

Marek ma w 100% rację: idź weź tego Snickersa, zjedź go i się uspokój.
Przynajmniej będziesz miał jakieś zajęcie i nie będziesz zaśmiecał grupę
bezsensownymi porównaniami.

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin