Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 15:21:27 MET

On Sat, 21 Nov 1998, Pszemol wrote:

> Chciałbym aby przynajmniej robiono ładne zdjęcie
> i wieszano przy drzwiach. Mama z Tatą mogliby
> podziwiać swojego synalka, dzieło swoich metod
> wychowawczych, bo przecież przykład idzie z góry...
> (Czytasz to jeszcze Marku Obermanie?)

Stary to ty roboty moglbys szukac co najwyzej na budowie. I to na czarno.
A twoje zdjecie obieglo by swiat z sila wodospadu.

> Teraz tak mówisz, bo własnego ogrodu nie masz...
> Inaczej gadałbyś gdybyś jabłka produkował a taki
> na drzewo się pospinał i oberwał kilka najładniejszych
> z czubka łamiąc przy tym gałęzie z innymi, niedojrzałymi...
> A niestety tak "dba się" o nieswoje. (Moja babka miała sad...)

A moj dziadek mial dubeltowke. Za chwile zaczniesz tutaj podawac takie
przyklady zebysmy zapomnieli o twoim zlodziejskim procederze...

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...