Pentium MMX IBP ?!?!?

Autor: Pawel Czeladzinski (pawelcz_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 18:10:46 MET DST

Wymienilem niedawno proca z Cyrixa M2 166 na Pentium 166 MMX IBP ale cos
nie zabardzo jestem z niego zadowolony :-((
Niby mozna go podkrecic ale ja sprawdzilem juz wszystkie ustawienia zworek
na plycie RAFELLS ale nie udalo mi sie go ustawic na wiecej niz pare
punktow mniej od tego (CPU SPEED) niz szybkosc Cyrixa. Niewiele mniej ale
jednak. Chcialbym porownac szybkosc mojego proca z szybkoscia innego
takiego proca w komputerze jednego z was. Zainteresowanym wysle krotki
programik ktorym zmierzymy i porownamy sobie szybkosc procow....
Czy sa Intele Pentium MMX IBP nizsze niz 166 MHz ???
A jak jest ktos kto uzywa Plyty RAFELLS i Pentium MMX 166 to bedzie
idealnie bo porownamy sobie wtedy ustawienia zworek.