Re: Pentium MMX IBP ?!?!?

Autor: Pawel Glowacki (gp1_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 14:09:16 MET

Leszek W. Kowalski napisał(a) w artykule <62mvrp$atc_at_info.nask.pl>...

>Tomasz Jarnot napisał(a) w artykule ...

>procem?
>
>Ehehhehehe witaj w klubie myslacych inaczej... A czy moglbys poprzec
>jakims logicznym dowodem ta bzdure ?
>
>Jurand
>
>Moze ja odpowiem - sam sobie udowodniles, sprawdz wyniki na swoim
>komputerze!

:))) Cyrix szybszy od Intela - bullshit
A ja zadm najprostsze pytanie: Jaka najwieksza firma produkuje najszybsze i
najnowsze procesory dla potrzeb NASA i USArmy? -Intel, my zachwycamy sie
Pentium II 300 MMX a oni juz maja na 100% szybsze!
.::gp1::.