Problem z MSIE 4.0 PL

Autor: Pawel Czeladzinski (pawelcz_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 18:10:44 MET DST

Mam problem z Internet Explorerem 4.0 PL a dokladniej z obslugiwaniem przez
niego grup dyskusyjnych. O ile wiem mozna w nim zaznaczyc sciaganie:

- wszystkich wiadomosci z grupy
- wszystkich nowych
- nie sciaganie niczego

Brakuje mi w nim takiej opcji jak w MSIE 3.0 "Sciagaj wiadomosci z
ostatnich x dni"
Czy mozna jakos zmusic MSIE 4.0 zeby ograniczal troche sciaganie
wiadomosci,
(wiem o opcji OPCJE - CZYTANIE - ZALADUJ ustawilem to na 50 ale nie dziala
to w odniesieniu do sciagania i tak ciagnie wszystkie nowe naglowniki :-((

Prosze o pomoc......