Re: Pentium MMX IBP ?!?!?

Autor: Paweł Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 10:18:33 MET DST

milosz danielewski wrote:

> Owszem w tym wypadku Cyrix jest wolniejszy ale o K6 tego juz nie
>mozna powiedziec. ( patrz wyniki benchmarka, ktore ostatnio pojawily
>sie na liscie ).

Benchmarka, chyba nie tego, ktory byl na liscie.
Wyniki juz porownywalismy - czytac uwaznie mowilem o jednostce
zmiennoprzecinkowej. Ostatnio mialem okazje przypadkowo porownac
iP166MMX z AMD K6200 w obliczeniach numerycznych w MatLabie.
Byl to specjalizowany modul (ToolBox) do przetwarzania sygnalow

Obliczenia na iP166MMX - 16s, na K6200 - 20s - to chyba nie wymaga
komentarza

> MMX to wogole IMHO bezsens ( wiem, ze inni sadza imaczej ;> ).
>PentiumMMX jest ogolnie szybszy od zwyklego ale bynajmniej nie
>dlatego, ze instrukcje MMX daja mu "niesamowitego kopa" :)))

To jasne, ze jest szybszy od zwyklego - nowsza technologia i rozwiazania,
ale jesli aplikacja jest napisania (czytaj zoptymalizowana) dla MMX
(dzialania calkowitoliczbowe, kolejnosc operacji na danych, itp.)
to jest kilka do kilkunastu razy szybszy

pTad