Boot manager & ParitionMagic 3.0

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 14:55:11 MET DST

Witam!
Czy ktos z posiadaczy PartitionMagic 3.0 moglby sprawdzic w dokumentacji
czy
dolaczony podobno do niego IBM Boot Manager umozliwia "dual boot" z
partycja
FAT32. Chodzi mi o to, aby na dysku z zainstalowana pierwsza partycja z
FAT32
i Windows95 OSR2 doinstalowac na drugiej partycji WindowsNT 4.0 z NTFS
i uruchamiac przy starcie wybrany system z menu boot managera.
Prosze o podanie mi czy jest tam wzmianka o mozliwosci lub niemozliwosci
takiego rozwiazania jak tez o braku takiej informacji. Szukalem w opisach
wielu
nowych wersji programow shareware typu "boot manager" jak i na listach
dyskusyjnych
- problem taki wystepuje ale nigdzie nie bylo konkretnego rozwiazania ani
definitywnego stwierdzenia ze jest to niemozliwe. A moze ktos to juz
pokonal i ma
sprawdzona metode - inaczej zmuszony bede czekac na nowa wersje WindowsNT.
Ewentualnie prosze o przeslanie pliku z dokumentacja (readme.txt lub cos
podobnego) do wersji 3.0 lub wyzszej na priv. Chetnie zobacze tez opis do
programu System Commander ale w wersji wyzszej od 3.01 (chyba 3.05 lub
3.07). Dziekuje i pozdrawiam

                                Piotr