Re: Boot manager & ParitionMagic 3.0

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 01:01:14 MET DST

----------
> From: Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Boot manager & ParitionMagic 3.0
> Date: Sunday, August 24, 1997 11:18 PM

> Dual Boot to usługa oferowana przez OS/2 a nie przez dołączanego doń
> IBM Boot Manager; pozwala ona na bootowanie np. DOS'a i OS/2 z tej samej
> partycji primary na pierwszym HDD.
> To, czego potrzebujesz to zwykły wybór bootującej partycji. BM to
> oferuje.
>

> best regards
> Tomasz Stelmaszczuk

Nie znam OS/2 i nie wiem ze tak nazywa sie ta usluga ale w przypadku
Windows 95 i Windows NT nazywa sie ona wlasnie "dual boot" a wymaga
rowniez bootowania obu systemow z pierwszej partycji na pierwszym
twardym dysku i Windows NT ma do tego bootowania menu startowe.
Jednak Windows NT 4.0 nie widzi partycji z FAT32 i stad problem.
Zwykly boot manager do zmiany partycji startowej tu nie wystarcza,
probowalem kilku - widzialem natomiast na newsach informacje ze ktos
to uzyskal za pomoca programu PartitionMagic 3.0. Nie znam wszystkich
mozliwosci tego programu (informacje www.powerquest.com nie sa zbyt
wyczerpujace) wiec chcialbym cos wiecej przeczytac z dolaczanej
dokumentacji.
Dziekuje za odzew i pozdrawiam

                                        Piotr