Re: Boot manager & ParitionMagic 3.0

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 00:15:10 MET DST

Piotr Gutkiewicz wrote:

> Witam!
> Czy ktos z posiadaczy PartitionMagic 3.0 moglby sprawdzic w dokumentacji
> czy
> dolaczony podobno do niego IBM Boot Manager umozliwia "dual boot" z
> partycja
> FAT32. Chodzi mi o to, aby na dysku z zainstalowana pierwsza partycja z
> FAT32
> i Windows95 OSR2 doinstalowac na drugiej partycji WindowsNT 4.0 z NTFS
> i uruchamiac przy starcie wybrany system z menu boot managera.

Dual Boot to usługa oferowana przez OS/2 a nie przez dołączanego doń
IBM Boot Manager; pozwala ona na bootowanie np. DOS'a i OS/2 z tej samej
partycji primary na pierwszym HDD.
To, czego potrzebujesz to zwykły wybór bootującej partycji. BM to
oferuje.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
IBM BESTeam TeamOS/2
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl