Re: Internet przez TV Kablową (Katowice i Siemianowice)

Autor: jacek h. herman (jacek_at_gazeta.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 16:09:15 MET DST

Kornel Zielinski wrote:

> Podobno Aster City w Warszawie będzie zakładać internet.
> Po tej wiadomosci postanowilem zadzwonić do obsługi klienta
> PTK Ryntronik w Katowicach .
> W informacji panika babka mówi że i-net bedzie ale nie wie nic wiecej
> (koszty termin itp.) odsyla mnie na "gore". Odbiera jakis gosciu który
> podobno ma wiedziec wiecej. On chyba nawet nie wiedzial co to jest
> internet (odsyla mnie do obslugi klienta :(((( ).
> Jezeli ktos ma jakies informacje na temat <subj.> niech da znac na
> grupę
>
> Kornel Zielinski
> [...]

i-net przez kabel podobno juz chodzi w Lesznie. Czy ktos z Leszna
(pozdrawiam, urocze miasto) moglby to zweryfikowac?
Co do AsterCity, jak zdolalem sie dowiedziec, operacja ma polegac na
wymianie osiedlowych wezlow na dwustronne (cokolwiek to znaczy) i ma sie
zaczac najwczesniej w styczniu. W Warszawie, a w innych miastach jak w
Warszawie sie uda. Co nie jest pewne (watpliwosci dotycza raczej kasy
niz problemow technicznych). Informacje sa z czwartej reki, wiec mozliwe
ze malo wiarygodne.
Rowniez czekajacy

                                        jhh