Re: Boot manager & ParitionMagic 3.0

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 02:03:51 MET DST

> From: Artur Nowicki <ArturNow_at_friko.onet.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Boot manager & ParitionMagic 3.0
> Date: Monday, August 25, 1997 3:16 PM

[cut]

> Dziala to poprawnie.
> Partition Magic nic nie ma tu do rzeczy , umozliwia wykonanie instalacji
> Boot M.(produkt IBM!) w krotszym czasie niz robi sie to z dyskietek
> Utility OS-a , no i znacznie wygodniej.
>

> --
> Artur Nowicki

Dziekuje za odpowiedz, ucieszylem sie na wiadomosc ze jest to mozliwe.
Program PartitionMagic 3.0 ma tu tyle do rzeczy, ze do niego wlasnie
dolaczany jest IBM Boot Manager. Poniewaz nie posiadam ani tego programu
ani systemu OS/2 to nadal problemem dla mnie pozostaje uzyskanie go.
Dotad radzilem sobie przez bootowanie z dyskietki, ktora spreparowalem
z pierwszej z trzech dyskietek instalacyjnych Windows NT 4.0 zeby
chociaz zainstalowac system (nie mialem w poblizu komputera z WINNT
zeby wykonac dyskietke bootujaca lub wykorzystac Emergency Repair Disk).
Instalacja kilku "boot managerow" (shareware) powodowala jedynie zmiane
aktywnej partycji z 1-szej na 2-ga przy wyborze z menu opcji Windows NT
ale komputer nie startowal gdyz zarowno DOS, Windows 95 jak i Windows NT
bootuja sie jedynie z pierwszej partycji pierwszego dysku twardego.
Mysle ze IBM Boot Manager pozwala na uruchomienie wybranego pliku
ladujacego system i znajdujacego sie na innej partycji - w moim
przypadku pliku Ntldr na dysku D: (2-ga partycja pimary pierwszego HDD).
Jezeli rozumuje nieprawidlowo to prosze o korekte. Jeszcze raz dziekuje
i pozdrawiam

                                Piotr