Re: Boot manager & ParitionMagic 3.0

Autor: Artur Nowicki (ArturNow_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 15:11:07 MET DST

Piotr Gutkiewicz <pgutkie_at_ippt.gov.pl> napisał:
> [...]
> Prosze o podanie mi czy jest tam wzmianka o mozliwosci lub niemozliwosci
> takiego rozwiazania jak tez o braku takiej informacji. Szukalem w opisach
> wielu
> nowych wersji programow shareware typu "boot manager" jak i na listach
> dyskusyjnych
> - problem taki wystepuje ale nigdzie nie bylo konkretnego rozwiazania ani
> definitywnego stwierdzenia ze jest to niemozliwe. A moze ktos to juz
> pokonal i ma
> sprawdzona metode - inaczej zmuszony bede czekac na nowa wersje
WindowsNT.
> Ewentualnie prosze o przeslanie pliku z dokumentacja (readme.txt lub cos
> podobnego) do wersji 3.0 lub wyzszej na priv. Chetnie zobacze tez opis
do
> programu System Commander ale w wersji wyzszej od 3.01 (chyba 3.05 lub
> 3.07). Dziekuje i pozdrawiam

Boot Manager umozliwia wybor partycji startowej
Osobiscie mam ustawione :
WIN95 (FAT 32 - widziany jako partycja typu 01B)
i na WINNT (NTSF)
Dziala to poprawnie.
Partition Magic nic nie ma tu do rzeczy , umozliwia wykonanie instalacji
Boot M.(produkt IBM!) w krotszym czasie niz robi sie to z dyskietek
Utility OS-a , no i znacznie wygodniej.

--
Artur Nowicki
mailto:ArturNow_at_priv.onet.pl