Re: Prosze o rade : Cyrix i AVE32

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 19:57:57 MET DST

"Grzegorz" <radwit_at_wsm.gdynia.pl> wrote:

Po pierwsze pisz w subject o co ci chodzi. Ja napisalem,
mysle ze ty tez potrafisz.

>Mam zamiar kupic karte muzyczna, ale kompletnie nie jestem w temacie.
>Ma to byc karta dobra, to znaczy taka, ktora za rok nie bedzie antykiem.
>Doradzono mi abym kupil SOUNDBLASTER AWE32 PnP kosztue ona oklo 350zl. Mam
>dwa pytania:
>1. Slyszalem ze sa problemy z ta karta w komputerach CYRIX'em (mam P166+)
>czy to prawda?

Nie chodzi o to ze sb sie gryzie z cyrixem, lecz o to
ze cyrix nie jest do konca zgodny z intelami, i to on
stwarza problemy. lepiej zamiast cyrixa odkup od kogos
intel P75, jesli oczywiscie nie stac cie na nic szybszego.

>2. Czy nie mozna kupic jakiejs innej karty o podobnych parametrach i
>nizszej cenie?

Tak. Genius, z chipem ESS costam. nie ma wavetable,
ale jest tania jak barszcz bo kosztuje 99zl. dzwiek 16bitow.
zgodna z SB. lecz dopiero drivery ja przelaczaja w tryb zgodnosci.
pod dosem oczywiscie musi zostac przelaczona, i nie stwarza to
problemu. a windows i tak ma dedykowane drivery, wiec problemu
nie ma tym bardziej.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |