Re: Atramentowa drukarka kolorowa

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 19:56:21 MET DST

kolorowe w miarę w przystępnej cenie .
> P.Skibinski_at_pkp.com.pl
>

> Hewlett Packard'y,konkretnie HP 690C, drukuje dobrze zarowno
w kolorze jak i w czerni, przy orginalnym papierzre jakos
fottki-przy kolorze ( tak przynajmniej jest napisane w instr.)

Ostatnio pojawiła się uboższa wersja 690 - 670 różni się ona tym
(przynajmniej tyle mi wiadomo) - prędkością druku oraz tym że
nie ma mozliwości skożystania z Photo zasobnika - ale czy ktoś z
tego kożysta??
Bo ja nie mam kasy - może ktoś coś na ten temat napisze jakie są
z tego kOżYśCi?