Re: Prosze o rade : Cyrix i AVE32

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 16:56:23 MET DST

Dnia 26 Jun 1997 17:57:57 GMT, Grzegorz Szyszlo napisał(a):

>Tak. Genius, z chipem ESS costam. nie ma wavetable,
>ale jest tania jak barszcz bo kosztuje 99zl. dzwiek 16bitow.
>zgodna z SB. lecz dopiero drivery ja przelaczaja w tryb zgodnosci.
>pod dosem oczywiscie musi zostac przelaczona, i nie stwarza to
>problemu. a windows i tak ma dedykowane drivery, wiec problemu
>nie ma tym bardziej.

Za nic nie kupuj takich kart!
Chyba, że chcesz się z nimi użerać aż do ich padnięcia/poszarpania Twoich
nerwów...
Jeśli nie potrzebujesz koniecznie WAVE TABLE'a, to kup SB16Vibra - tania i
porządna, zero kłopotów z kompatybilnością.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|