Re: KAblowka i siec

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 20:08:46 MET DST

> Modemy nie sa potrzebne, gdy kablowka doprowadzona
> jest indywidualnie do kazdego odbiorcy, np. kabelkiem
> z klatki schodowej. Wtedy wystarczy zwykla karta
> sieciowa za jakies 250 PLN i juz sie ma internet w
> domu...
Bzdura.Tylko kable sa podobne , ale pomiedzy Ethernetem a TV Kablowa sa
pewne roznice.Reasumujac, sa dwie mozliwosci:

Siec - doprowadzenie koncentrykiem lub skretka do kazdego mieszkania, karta
sieciowa (70 PLN a nie 250)

TV kablowa - doprowadzenie istniejaca instalacja TV - modem kablowy, dosc
drogi, w przypadku niektorych sieci TV modem Kablowy+Karta sieciowa

No tak ,ale w Ameryce placi sie oplaty miesieczne, a nie impulsowe
> Ale ja chcialbym sie dowiedziec jak sprawy z tym maja sie w Polsce.
> Ludzie!! Czy nikt u nas nie widział na oczy modemu kablówki???
> Przeciez to jest jedyny jak na razie sposób aby wywalić telekomunikację
> z internetu!!
A do czego przylaczysz cale osiedle?Do energetyki czy kolei?
> Jak przyjdą modemy kablowe, a dostęp ma być non stop, to ludzie się na
> nie po prostu rzucą. Ale problem jest chyba w tym, że mało ludzi wogóle
> o tym wie.

Nie rzuca sie.Wyliczyli , ze im sie oplaca placi miesiecznie rachunek
telefoniczny,niz zaplacic 1500(modem)+koszty instalacji+abonament miesieczny
80 zl
> Dlatego chce się czegoś dowiedzieć. Może już ktoś na takim modemie
> pracuje i wie jak ta sprawa wygląda???

Patrz powyzej.

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p