Prosze o rade

Autor: Grzegorz (radwit_at_wsm.gdynia.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 18:17:16 MET DST

Mam zamiar kupic karte muzyczna, ale kompletnie nie jestem w temacie.
Ma to byc karta dobra, to znaczy taka, ktora za rok nie bedzie antykiem.
Doradzono mi abym kupil SOUNDBLASTER AWE32 PnP kosztue ona oklo 350zl. Mam
dwa pytania:
1. Slyszalem ze sa problemy z ta karta w komputerach CYRIX'em (mam P166+)
czy to prawda?
2. Czy nie mozna kupic jakiejs innej karty o podobnych parametrach i
nizszej cenie?

Dzieki za pomoc

Grzegorz
radwit_at_wsm.gdynia.pl