Re: Prosze o rade : Cyrix i AVE32 + CC Sporting

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 09:12:59 MET DST

[ciach]

>Tak. Genius, z chipem ESS costam. nie ma wavetable,
>ale jest tania jak barszcz bo kosztuje 99zl. dzwiek 16bitow.
>zgodna z SB. lecz dopiero drivery ja przelaczaja w tryb zgodnosci.
>pod dosem oczywiscie musi zostac przelaczona, i nie stwarza to
>problemu. a windows i tak ma dedykowane drivery, wiec problemu
>nie ma tym bardziej.

Per analogia:

2. Czy nie mozna kupic jakiegos innego samochodu o podobnych parametrach
jak Ferrari przy nizszej cenie?

Tak. Cinquecento Sporting z silnikiem costam. Nie ma turbiny ale jest tani
jak barszcz. [..] I tak obydwa jezdza na benzynie bezolowiowej.

A tak na poważnie, to kup tego AWE32 PnP. Problemy z Cyrixem (<- brak pelnej
zgodnosci z Intelem) dotycza jedynie AWE64, gdzie dodatkowa polifonia (+32)
jest realizowana programowo. A juz napewno nie kupuj kart dzwiekowych na
kosciach ESS xxxx, chyba ze przesiadasz sie z COVOX'a ;-).

Krzycho