Re: CFV1: pl.comp.nowe-programy (glosowanie)

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 08:52:48 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> przeciw. dlaczego ?
>
> 1. powinno byc najpierw pl.comp.programy
> 2. w ramach programy zgodzilbym sie na 'nowe' .

To zależy. Czy jesteś w stanie określić, jak w przyszłości zostanie
podzielona hierarchia pl.comp.programy? Ja obstawiam, że funkcjonalnie
(cad, edytory itp) i pl.comp.programy.nowe tylko by zepsuła ład. Teraz
jest dobrze.

> 3. ta propozycja nie daje szans rozwoju, stwarza tylko balagan
> 4. utworzenie hierarchii 'programy' i dopiero w ramach niej
> podtematow wydaje sie mi byc bardziej rozsadne.

A jak było w przypadku "nowe-grupy"? Proponowałeś pl.news.grupy.nowe?

> ps: mailem wysylam glos PRZECIW

Mam nadzieję, że grupa przejdzie. Jeżeli ktoś podziela poglądy Znika, to
mimo wszystko powinien się zastanowić przed oddaniem głosu. Już lepiej
mieć grupę źle nazwaną, niż nie mieć jej wcale, bo nazwę i umieszczenie
w jakiejś rozsądnej hierarchii zawsze można zmienić.

--
Pozdrawiam
Artur