Re: Prosze o rade

Autor: Witold Tomaszewski (willy_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 20:03:56 MET DST

1. Nie prawda. Te klopoty wystepuja tylko z SB AWE64.
   Chodzi o to, ze 64 to prawie 100% technicznie 32, dodatkowe
   32 glosy "robione" sa programowo. Kod dostosowany jest pod procki
   Intela oraz od niedawna AMD. Na Cyrix`a chyba nie planuja wypuscic
   update`u. Inne klopoty rownie dobrze moga wystepowac na innych
   procesorach (mowie o AWE 32).
2. W tej cenie jest to bezapelacyjnie najlepsza karta dzwiekowa.
    Inne karty z Wave Table nie musza byc kompatybilne z SB16,
    a AWE 32 jest zgodna w dol. W starszych gierkach wielka zaleta.

--
Greetings from WILLY !
e-mail address: willy_at_priv.onet.pl
> Mam zamiar kupic karte muzyczna, ale kompletnie nie jestem w temacie.
> Ma to byc karta dobra, to znaczy taka, ktora za rok nie bedzie antykiem.
> Doradzono mi abym kupil SOUNDBLASTER AWE32 PnP kosztue ona oklo 350zl. >
Mam dwa pytania: