Re: Prosze o rade

Autor: Marcin Szymański (marcinsz_at_jowisz.bot.astrouw.edu.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 19:53:37 MET DST

At 20:04 26.06.97 +0200, you wrote:

>O ile wiem to problemy sa tylko z karta Sound Blaster AWE 64 - na Cyrixach
>nie da sie odpalic softwareowego Wave Table ( dodatkowej polifonii 32
>glosy :) ) wiec w efekcie karta dziala jak zwykly AWE 32.
> Jurand

Tak sie sklada, ze WaveTable (hardware'owy, czy software'owy) to nie
'polifonia na 32 glosy' ale charakterystyki brzmien rzeczywistych
instrumentow muzycznych.
Jezeli sa rozwiazane sprzetowo (cena_karty_z_WT= karta_bez +40%) tworzenie
dzwieku zachodzi bez udzialu glownego procesora (bo karta ma wlasny,
specjalizowany). Natomiast jezeli karta realizuje programowo WT obciaza tym
procesor i wlasnie tu wystepuja zgrzyty dla ww modelu.
A polifonie zapewnia (przynajmniej powinna) przytlaczajaca wiekszosc kart.

Marcin

- - - - -
Marcin Szymanski marcinsz_at_jowisz.iis.pw.edu.pl
- - - - -