VGA & Hercules -- H E L P

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 20:34:13 MET DST

Hej,

  Mam karte VGA, na ktorej prawdopodobnie siedzi dodatkowo Herc. Mniejsza o
tego Herca, ale VGA by mi sie przydala. Zero manuala, zero opisow jumperow
na samej plytce. Dwie wtyczki /jak mowie zgaduje, ze ta druga to Hercules/
plus 5 przelacznikow kolo tych wtyczek. Z ciekawszych napisow na chipach:
OTI 037a
OT
Oak Tech/Avasem

  Problem w tym, ze byla sobie kiedys karta Cirrus Logica. Teraz jest ta.
Cirrus Logic chodzil pieknie a ta nic nie pokazuje. Karta jest super stara,
z epoki AT /wczesne lata '90/.

  Czy ktos moglby mi podpowiedziec jak to ustrojstwo ruszyc.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski