RE: VGA & Hercules -- H E L P

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 04:59:40 MET DST

> Mam karte VGA, na ktorej prawdopodobnie siedzi dodatkowo Herc. Mniejsza o
>tego Herca, ale VGA by mi sie przydala. Zero manuala, zero opisow jumperow
>na samej plytce. Dwie wtyczki /jak mowie zgaduje, ze ta druga to Hercules/
>plus 5 przelacznikow kolo tych wtyczek. Z ciekawszych napisow na chipach:
>OTI 037a
>OT
>Oak Tech/Avasem

> Problem w tym, ze byla sobie kiedys karta Cirrus Logica. Teraz jest ta.
>Cirrus Logic chodzil pieknie a ta nic nie pokazuje. Karta jest super stara,
> [...]

  Metoda prob i bledow jest najlepsza.
  Ale powaznie mowiac moge jutro sprawdzic w szafce czy
  nie mam jakiejs instrukcji do takiej karty.
  Z takich kart (OTI 037 ale chyba bez wyjscia Herc podejrzeewaam
  ze to jest jednak wyjscie na EGA)
  korzystamy w jednym komputrze ale ma tylko 256KB RAM
  wiec tryb text chodzi OK ale grafika to tylko w niektorych
  trybach przyczym karta daje sie wlaczac w wyzsze tryby
  ale nie ma obrazu.

Romek
(mailnij jutro po poludniu bo skleroza mi juz dokucza)