Re: VGA & Hercules -- H E L P

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 11:31:24 MET DST

Dnia 2 Apr 97 Maciej Pilichowski napisał(a) co następuje:

> Hej,
>
> Mam karte VGA, na ktorej prawdopodobnie siedzi dodatkowo Herc. Mniejsza o
> tego Herca, ale VGA by mi sie przydala. Zero manuala, zero opisow jumperow
> na samej plytce. Dwie wtyczki /jak mowie zgaduje, ze ta druga to Hercules/

Pudło - drugie gniazdo służy do podłączenia monitora cyfrowego (np. EGA). Wiem,
bo kiedyś miałem taką właśnie kartę.

> plus 5 przelacznikow kolo tych wtyczek. Z ciekawszych napisow na chipach:
> OTI 037a
> OT
> Oak Tech/Avasem

> Czy ktos moglby mi podpowiedziec jak to ustrojstwo ruszyc.
Jeśli chodzi o opis, to poczekaj do wieczora - wcześniej się do niego nie
dostanę...

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html